wesel - Reisverslag uit Wesel, Duitsland van Janvanderhoorn - WaarBenJij.nu wesel - Reisverslag uit Wesel, Duitsland van Janvanderhoorn - WaarBenJij.nu

wesel

Door: anneke

15 Mei 2016 | Duitsland, Wesel

Het is gisteren niet gelukt. Zaterdag zijn we vertrokken, 14 fietsvrienden zijn met ons mee gefiets, in Harmelen hebben we afscheid genomen. Onze eerste stop was Oosterbeek waar we een overnachting hadden bij vrienden op de fiets. We werden hartelijk ontvangen en hebben thee gedronken met andere fietsers die daar ook logeerde. S' avond zijn we bij vrienden geweest. Wat erg gezellig was. Zondag hadden we een hele mooie tocht langs de rijn en nu een geweldig onderkomen in Wesel. Hetis wel erg koud van daag iets meer regen dan gisteren, maar er is beter weer voorspeld.

• 16 Mei 2016 - 00:26

Marijke:

Goed om te horen hoe het jullie vergaat. Jammer van de regen en de kou, maar hopelijk hebben jullie nog steeds voor de wind.

• 16 Mei 2016 - 17:09

Marian:

Dag jan en anneke,

Het weer is inderdaad niet fantastisch, maar misschien is het een troost dat het in een groot deel van europa niet zo best is. Maar.... in de loop vd week gaat de temp weer omhoog. Leuk om julliecweer te volgen. Wanneer wordt de aankomst op de eindbestemming verwacht??

Veel fietsplezier en we kijken uit naar julie volgende bericht.
    Groeten wolf en marian

• 16 Mei 2016 - 17:56

Thea Van Den Berge:

Nou, de kop is eraf. trek maar een lekkere trui aan en jullie hebben wind mee als ik het goed heb. geniet ervan. dirk en thea.

• 17 Mei 2016 - 14:23

Frank:

Hoi Jan en Anneke, stoer hoor dat jullie zo'n fietstocht aan het maken zijn. Pech dat jullie het de eerste dagen zo koud hebben gehad. Flink doortrappen, dan wordt je misschien wel warm. Wij zijn op 't ogenblik nog in Portugal, waar wij eindelijk na 8 dagen regen nu mooi zonnig weer hebben.
    Succes voor jullie en sterke benen gewenst.
    Frank & Ria