vervolg - Reisverslag uit Wittenberg, Duitsland van Janvanderhoorn - WaarBenJij.nu vervolg - Reisverslag uit Wittenberg, Duitsland van Janvanderhoorn - WaarBenJij.nu

vervolg

Blijf op de hoogte en volg

09 Juni 2016 | Duitsland, Wittenberg

Vrijdag langs de Moldau de stad weer uitgereden. Het pad langs de rivier is over het algemeen prima. Je kan niet overal de Moldau volgen dat leverde nog weleens moderpaden op, maar het blijft nog steeds een mooie route. We kwamen nog langs een mooie locatie, een kasteeltje waar de het ene bruidspaar het andere aflosten. Vrijdag geslapen Steti we hadden 75 km gereden. Zaterdag zijn we vroeg vertrokken we wilde Duitsland weer halen 95 km verder waren we weer in ons vertrouwde land. We hebben geslapen in Schnilka nog 50 km naar Dresden.Zondag onze reis vervolgd. We hadden prachtig weer en heel veel mede reizigers, met tassen en zonder, het is een zeer populair stuk van de Elbe. We hebben een prachtig slaapplaats in het hartje van de oude stad. S'avonds heerlijk gegeten bij de Frauenkirche. Maandag de stad verkend, een toer gemaakt met de hop on hop off. Zijn ook bij het residenzschloss geweest met een grote tuin prachtig uitzicht over de stad. Dinsdag weer verder gefiets langs de Elbe. In meißen koffie gedronken, een leuk klein stadje wat ook bekend is als de porseleinstad. In Reisa even geïnformeerd over de treinreis naar huis. Zaterdag geen mogelijkheden meer. We kunnen alleen vrijdagmiddag dus deze mogelijkheid maar genomen. We hebben geen tijd meer om Berlijn te halen dus we gaan tot Wittenberg fietsen en klein stukje met de trein naar Berlijn.

  • 10 Juni 2016 - 10:24

    Frank:

    Fantastisch wat jullie gedaan hebben: Sport, ontspanning en plezier weten jullie goed te combineren. Jullie hebben dikke lauwerkransen verdiend.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 13 Mei 2016
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 10931

Voorgaande reizen:

13 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

14 Mei 2016 - 11 Juni 2016

fietsen naar Praag

Landen bezocht: