Warburg - Reisverslag uit Wesel, Duitsland van Janvanderhoorn - WaarBenJij.nu Warburg - Reisverslag uit Wesel, Duitsland van Janvanderhoorn - WaarBenJij.nu

Warburg

18 Mei 2016 | Duitsland, Wesel

Hier weer een berichtje van ons. Van uit Wesel hebben we de Lipperoute gevolgd. Het weer bleef maar steeds koud en bewolkt. De Stausee lag er verlaten bij. Alle terassen waren verlaten het was de koudste pinksteren sinds jaren. We hadden erg veel moeite om een slaapplek te vinden, hotels waren gesloten of geen zin om voor 2 mensen op te gaan. De jeugdherberg was helemaal vol, hebben tot 19.uur gefietst met 104 km op de teller, uiteindelijk een hotel gevonden in Werne. Dinsdag met iets beter weer vertrokken richting Paderborn. Via Hamm en het Lippethal, Lippstadt daarna richting Paderborn. Het was een moeilijke reis veel verkeerd gereden, wederom weer moeilijk een slaapplek vinden, tenslotte met 114 km in Paderborn een hotel gevonden. Na 4 dagen boven de 100km, hebben we het vandaag iets rustiger aan gedaan. Zijn nu in het mooie stadje Warburg, waar we een heel leuk pension hebben gevonden, een ggeweldige kamer zeer vriendelijke mensen. De temperatuur is ook beter allen de wind is gedraaid, maar je kan niet alles hebben.

• 19 Mei 2016 - 11:17

Ria:

Dat is wel bikkelen. Hoop voor jullie dat het beter weer gaat worden en de zon gaat schijnen.
    Groeten van Ria

• 19 Mei 2016 - 13:40

Frank:

Normaal zijn de laatste loodjes het zwaarst, maar jullie beginnen ermee... Jullie hebben groot gelijk dat je een rustige dag hebt genomen. Hebben jullie nog wel de gelegenheid om van de natuur te genieten? of is het alleen maar fietspaden in het vizier?
    Geniet ervan.
    Groetend,
    Frank.

• 19 Mei 2016 - 14:51

Thea:

na het lezen van jullie verslag stap ik toch maar op de fiets voor mijn boodschapje in boskoop (wilde eerst met de auto, maar dat leek me nu een beetje slap). dirk vindt jullie ook heel goed. groetjes thea.