praag - Reisverslag uit Řevnice, Tsjechische Republiek van Janvanderhoorn - WaarBenJij.nu praag - Reisverslag uit Řevnice, Tsjechische Republiek van Janvanderhoorn - WaarBenJij.nu

praag

Blijf op de hoogte en volg

02 Juni 2016 | Tsjechische Republiek, Řevnice

Dinsdagmorgen aan gekomen in Praag. Het was leuk om via de Moldau Praag binnen te fietsen. We hebben een mooie hotel gevonden vlak bij de oude stad.
Dinsdagmidag ons georiënteerd en op het oude plein gegeten. Woensdag en Donderdag de stad verkend. Woensdag was op het oude plein een muziekmarathon het begon om 10 uur tot 22 uur. We hebben verschillende bands zien spelen vooral s'avonds was het erg gezellig, mooie muziek en een prachtig verlicht plein. Donderdag zijn we naar het park met de petrin toren waar je een prachtig uitzicht heeft over de stad. In de avond zijn we naar het pittoreske gouden straatje geweest, een groot voordeel bijna geen toeristen. Tot slot hadden ze van avond, voor ons een groot vuurwerk bij de oude brug. Vrijdagen gaan we weer fietsen via de Moldau de Elbe opzoeken op weg naar Dresden.

  • 03 Juni 2016 - 09:16

    Thea V.d. Berge:

    heb zojuist jullie laatste bericht gelezen over praag, morgen gaan we zelf op vakantie, dus de rest van jullie wederwaardigheden hoor ik wel als we weer terug zijn. nog een fijne tocht en veel plezier toegewenst, groetjes thea.

  • 03 Juni 2016 - 11:35

    Frank:

    Gefeliciteerd. Jullie hebben je doel bereikt. De mooie stad en het onverwachte entertainment waren de beloning van al jullie inspanningen. Geniet van de tijd.
    Groetend, Frank

  • 03 Juni 2016 - 20:16

    Marijke:

    Fantastisch, jullie hebben weer een mijlpaal gehaald: gefeliciteerd! Op naar het volgende doel! Genieten maar weer.

  • 04 Juni 2016 - 15:42

    Paul En Els:

    Leuk te lezen dat jullie in Praag zijn, nog veel fiets plezier ,groetjes van ons

  • 05 Juni 2016 - 14:43

    Claske Braun:

    Hè toppertjes,leuk om jullie blog te lezen, zo te zien gaat het voorspoedig,nog veel fietsplezier voor ons zit het er op

  • 05 Juni 2016 - 15:14

    Mariëtte Wallinga:

    Hoi Anneke en Jan,
    Praag bereikt nu nog even zo'n 900km naar Dresden, gaan jullie over de Elbe-Radweg mooie route moet dat zijn.
    Het weer is denk ik nu ook wat beter bij jullie vanmorgen bij Mi-Amigo tropische temp ( ook weer niet nodig).
    De Camino-meisjes zijn ook weer heel terug, volgend jaar over de Col de Somport (ze hebben dacht ik de smaak te pakken)
    Jullie nog een voorspoedige reis gewenst met veel mooie momenten. Groetjes, Mariëtte.

  • 06 Juni 2016 - 21:31

    Marian:

    Dag jan en anneke,

    Wanneer komen jullie in dresden aan?? Wij komen nl op zondag 19 juni met de trein aan in dresden om vandaar naar krakau te fietsen. Misschien komen we jullie nog tegen??

    Hele fijne fietsdagen gewenst met veel mooi weer!!

    Lieve groeten
    Wolf en marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 13 Mei 2016
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 10916

Voorgaande reizen:

13 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

14 Mei 2016 - 11 Juni 2016

fietsen naar Praag

Landen bezocht: